28 dec -06


Ett halvår kvar innan jag fyller år, prick, värt att tänka på...
Också ett halvår till Sjövik, fast inte prick, men endå värt att tänka på...
Idag har jag tvättat och fönat håret, gått in till Centrum och köpt julklapp till farmor och farfar,  vi ska till dem idag, snart, väldigt snart... Sedan så har jag köpt ett par jättesöta Björn Borg skor på mellandagsrean idag också, inne i Sundbyberg, med endel av mina kläd-julklapps-pengar.
Sedan gick jag hem och fixade lite med min mp3, packade till resan till Gävle, sen ha skrivit ett mejl, sen har jag inte hunnit mer, eller jag har lyssnat endel på musik medans jag gjorde alla de ovanstående sakerna.
Borde också tillägga att jag är lite förskyld.
Nu ska vi snart till Gävle, och för en gångs skull så är det inte mina föräldrar som väntar på mig, utan tvärtom. Skönt.
Skulle också vilja tillkännage att jag är ganska lycklig just nu. Skönt.
Visst problem existerar ju, men bara sådana jag kan lära mig leva med.

Lina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0