12 aug -07

Halloj,
hade ju tänkt att berätta om min dag med Maria, men nu var det ju för ett tag sen, men jag kan berätta endå.
Eftersom pappa var seg att fixa mat innan hann jag inte med pendeltåget som jag skulle ta, så han fick skjutsa mig :D haha
När jag kom fram prövade Maria solglasögon, hon höll på att packa inför hennes fältkurs i biologi i Kittelfjäll, som hon skulle åka till senare den söndagen.
Hmm, vad gjorde vi egentligen den dagen? Hmm, vi trackade olika männsikor för deras okunnighet att förstå (förstås bakom deras rygg). Fast vi tog inte detta så seriöst. Vi gillar dom endå.
Ja jo, vi åkte och handlade, nånstans. Vi hittade inte Rättvisemärkt choklad. Vilket gjorde oss ytterst besvikna.
Men jag blev en ananas.
Igår blev jag för övrigt vindruvor.
Arvid var med och handlade förresten. Han såg ledsen ut. Fast han kanske bara var trött. Men han såg ut så förra gången jag träffade honom. Antingen är han deprimerad eller så lider han av sömnbrist. Det ät min slutsats.
Jag oroar mig för den pojken ska ni veta. Men han blev lite glad när han spelade spottkulor :D haha

Ja, iaf, vi återvände hem och... Öhm... Tror vi satte oss vid datorn för att kolla när HHISS är, men det står INGENSTANS!
Nån som vet när HHISS är?...

Hmm, jag tror att Maria skulle göra marinad sen kanske, så vi gick ner så hon kunde göra det. Det är tydligen det hon gör i matlagningen i det huset. Och nu passade hon på att äventyra lite med smakerna eftersom hon skulle vara på Kittelfjäll då denna marinad skulle prövas.

Ja, sen tror jag att vi åt, dom grillade, igen. Dom grillar hela tiden.
Sen badade vi deras pool. Wow.
-Maria, ni har en pool.
-Jag vet Lina.


Arvid slogs med Joel (bröderna alltså) på stora luftfyllda gummi-grejer, med stora luftfyllda gummi-grejer. Arvid vann. Arvid är liite äldre än Joel.
Maria var snäll och hjälpte Joel. Maria är alltid snäll.

När vi kom upp till hennes rum hade jag ett missat samtal hemifrån, vilket i sig betyder; dags att komma hem nu.
Så vi kollade när nästa pendeltåg gick. Jag tog det och åkte hem.

Mycket trevligt.



Lina

Kommentarer
Postat av: maria

Det var en mycket fin och minnesvärd dag då vi eg. inte gjorde någonting :)

2007-08-18 @ 16:53:49
URL: http://bandybarnet.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0