15 aug -07

Tjoho!
Tänkte skriva några rader om min dag med Hejke (mest för att jag tror att han kommer känna sig viktig :) )
Fast tänker inte skriva så långt som dom två föregående dagarna, för ingen orkar läsa allt ändå.

Idag har jag vart med Hejke :D
Hejke är... (hade tänkt att skriva snäll, men han kan vara rätt dryg så...) hmm...
Hejke är svaret på världens problem.

Aja, vi har bl.a:
-Fikat
-Skrattat åt folk på plattan
-Lyssnat på en udda konverstion om nackstöd?
-Handlat Festis för rikskuponger
-Gått till Söder, vilket egentligen var typ Vasastan
-Jonglerat (dvs. Hejke har jonglerat)
-Lyssnat på gatumusikanter
-Kritiserat gatujonglörer bakom deras ryggar (Hejke)
-Köpt en kalender  (Hejke)

Hmm, var kommer jag in i bilden? ;)
Nejmen det var jättetrevligt, även fast det fick ett abrupt slut.



Lina


Kommentarer
Postat av: Hejke

Svaret på världens problem...oj...stort =)
Du vet att vi låter oerhört jätteaktiva när man läser det så där? :O F.ö så kritiserade jag gatumusikanter också =)

2007-08-19 @ 20:35:42
Postat av: maria

Lina. Ska du klaga på att jag inte uppdaterar?? Nein!

2007-08-20 @ 13:59:18
URL: http://bandybarnet.blogg.se
Postat av: Lina

Men snälla Maria du vet väl att jag skrev det där för 5 dagar sen? Det är godkänt.
Du är stor Hejke (dock inte fysiskt).
Jag vet, det var lite det som var meningen, liksom att föra alla bakom ljuset.
Nej, du kritiserade dom faktist inte. Du tyckte dom var underbara.

2007-08-20 @ 22:41:18
URL: http://lassessons.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0