The Police

Okej, måste lugna ner mig lite, annars kommer jag inte klara av att sova. Och det vill man ju, jag måste vara pigg imorn. Jag ska nollas. Ojoj... "Nollor ta er i akt", "På fredag kommer blodet flyta" etc. om jag ska vara ärlig är jag inte rädd. Men det är kanske bara för att jag har bristande förstånd.



Till själva saken:
The Police var ÄG! Så bra, så bra, så bra!!! Ojoj... Inse hur sjukt det var! Där var jag och där var dom, en scen och en stol
(+ 50 000 andra stolar, men dom bryr vi oss inte om)
Roxanne, nanana...
Pust... Bästa på länge! Bästa ever! Ojoj...
Jag kan inte riktigt uttrycka mer vad jag känner eftersom jag inte hittar orden. Underbart kanske? Ja, det funkar nog :)



Tillbaks till real life då...
Undrar  hur det blir i helgen? Vad ska jag göra imorn (fredag)?
Kommer jag åka till Farsta och titta förbi på lördag? Får jag?
Vad händer på söndag efter gudstjänsten? Vad ska jag hitta på då?

Svar på dessa frågor mottas gärna!

Tillsist vill jag bara tillägga: Poké emo!



Lina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0