11 feb -07

I helgen har jag vart fett aktiv, nja, bara sådär egentligen...
I fredags spelade jag fotboll och var i Rissne Kyrkan.
Igår (lördag) var jag också i kyrkan, på årsmöte, hehe, inte precis superkul, menmen... Sen så åt jag tacos♥ Sen så fixade jag med mina gymnasieansökningar...
Vid halv sju kom Kajsa, jag hjälpte henne lite med hennes gymnasieansökningar, sen kollade vi på Melodifestivalen :P Hon drog hem vid halv tio när det var slut, hon skulle kolla på 8 mile. Jag därimot kollade på Min stora kärlek, har velat se den i flera år...

Jag är fett stolt över mig själv; idag har jag pluggat aaasmkt matte och skrivit klart bildreferatet :D
Sen så har jag börjat lite smått med idrottsläxan...

Hoppas att alla har det bra ute i kylan, hehe... Kram på er! ♥

Lina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0