11 jan -07

Idag har jag vart i skolan, vi har haft matte (dubbel-lektion i geometri), biologi (om droger), lunch (ja, som vanligt... Men gott; två pannkakor och nudlar från veg-maten), efter lunchen hade vi svenska (lång lektion, läsförståelse) och engelska (dubbel-lektion, book-analyze).
Efter skolan gick alla (dvs. Stancy, Verro och Kajsa) och fikade, men jag orkade inte, och jag ville inte slösa pengar heller, jag fikade liksom i förrgår.

Jag har fortfarande lite ont i ryggen efter stygnen, men det är inget farligt, bara när jag lutar mig mot något, eller när jag ska sova... Sen är det lite jobbigt att duscha också, jag får absolut inte blöta ner ryggen p.g.a mitt förband, det blev lite problematiskt igår när jag skulle tvätta håret men det fixade sig.
Men jag ska ta bort förbandet ikväll, så då kan jag duscha normalt. Jag undrar hur det ser ut... ?
Okej, jag ska inte äckla någon...

Lina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0