19 jan -07

Idag var jag i plugget, skönt att det äntligen är helg. Känns lite som om den här veckan skulle vara i evigheter. Även fast vi var lediga i måndags. 
Vi hade matte (prov; geometri), B-språk (spanska, läxförhör på olika böjningar av verbet "Hacer"; presens, perfekt och preteritum, kulkul när man inte hade pluggat sådär jättemycket :s), lunch (hmm, vad var det?... Juste; lax o potatis...), engelska (vi pluggade inför ett projekt om förintelsen), sen skulle vi ha bild, men Gea (läraren) tyckte att vi skulle ha fri lektion, dvs. att vi fick göra vad vi ville, men förslagsvis jobba med föredraget om kvinnliga konstnärer som vi ska lämna in v. 6 eller nåt...
Eh, vi gick inte till bibblan, vi flyttade tekniklektionen framåt och slutade sen tidigare än vi skulle :)
Jag, Emma och Kajsa gick till 7 Eleven  efter plugget, jag och Kajsa delade på en brownie, Emma tog en semla...
... Jag hatar semlor...
Emma skulle till sin farsa, han bor väl typ i Mörby, eller Danderyd, va?
Jag och Kajsa åkte hem till Sumpan, fast jag gick hem till mig, och hon till sig, hehe... 

Nu ska jag snart, eller nää, om typ en timme, dra till kyrkan och dricka saft ;)
Ha det! Kram

Lina

Kommentarer
Postat av: Isabullan

ooh lina ska ni dricka "saft" ? ;D

2007-01-31 @ 23:40:21
URL: http://izab3lla.blogg.se/
Postat av: Lina

Ja, det gjorde vi, vi drack -saft- Bella!
Det var en väldans god saft!

2007-02-02 @ 18:45:42
Postat av: Bulan

mohaha eller hur ;) >.

2007-02-05 @ 18:21:36
URL: http://izab3lla.blogg.se
Postat av: Lina

Jepp

2007-02-11 @ 18:20:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0