Jiingi

Hej!
Imorn ska jag till Jiingi, fett kul jao (-fick Rinkeby-ryck-), öhm Jiingi är ett scoutläger iaf, för er som inte vet det redan.
Jag har (som många säkert vet) aldrig vart scout, vilket kommer gå jättebra! -Inte...
Men jag ska vara funkis, eller funktionär som man också, lite vackrare, kan säga.
Äh, vi får se hur det går. Hur svårt kan det vara att hålla reda på 20 000 scouter?
Jag kommer dö!!

Åååh, kommer få träffa Jacob, SMU-Anton och Hejke! YEY! Har saknat dom massor!


Hmm, imorn kommer jag stå inför en 7 timmar lång bilresa ner till Rinkaby, Skåne... Men det kommer nog gå bra, jag har ju Maria med mig! Woho!

Förresten, jag har kommit hem från Sjövik!!
Fast det kanske ni märkte ;) hehe...
Det var väldigt trevligt där måste jag säga :)

Men jaja, kram på er nu


Lina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0