Sommar

Jupp, nu är det sommar, väldigt skönt,
även fast det är lite nervigt att gymnasiet börjar i höst. Huuh...

Imorn ska jag träffa Kajsa och Emma, har inte träffat dom på ungefär en månad, alldeles för länge sen. Jag har saknat dom massor.


På fredag ska man på bio med Ikshu, Maria och Alexander.
Harry Potter... Skäms över att jag inte har sett den än, men jag har ändå en giltig anledning:
Läger, d.v.s vara skild från civilisationen i två veckor.


Har börjat lyssna på Kent. Snart använder jag kajal dagligen. Vänta bara ;)
-Utan dina andetag
-Järnspöken


Usch, jag har lite ångest över att jag inte ska till Frizon (festival), vill gärna åka, men jag... Orkar inte fixa allt; biljetter, tält, pengar, resa etc.
Att fixa allt sånt till Jiingi tröttade ut mig rejält, för att inte börja tala om att vara på själva lägret som funktionär.

Nästa vecka kommer Anders till Stockholm kanske :)


Lina


Kommentarer
Postat av: maria

Nein, låt inte Hejke och hans favorit-deppdansband kent ta över din hjärna. Dom är INTE bra för dig Lina!!!

2007-07-25 @ 14:47:31
URL: http://bandybarnet.blogg.se
Postat av: Hejke

1. Kent är visst bra.
2. Åker du med oss (jag, Bygg-Johan, Häng-Micke mfl) så fixar sig biljetter, tält och resa...helt perfekt ju :) Komigen nu, åk med!! :)

2007-08-04 @ 22:04:11
Postat av: maria

1. Kent är inte bra alls.
2. Om Lina är på Frizon kan hon inte träffa mig, därför går det inte.

2007-08-09 @ 11:52:29
URL: http://bandybarnet.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0