11 juni -07

Hej bloggen! Och alla läsare där ute i cyberspace!
Kanske skulle ta och käka frukost, vänta lite...
Det blev O'boy och ett digestivekex, för det fanns bara äckelpäckelmackor, uschusch... Äh, ska ändå käka lunch snart^^
Denna onsdag kommer bli lika händelselös som gårdagen. Tyvärr.
Jag ska kanske städa lite, det blir den stora förändringen, LOL!

Hmm, jag håller på att anmäla mig till Jiingi nu, hoppas det blir bra.
Annars händer det inte mycket i min lilla värld. Men imorn ska jag till Tuvan och grilla, för Kajsas mamma, Mia, fyller 50 bast :) OCH JAG ÄR BJUDEN! Tänk på det ni...

Ska kanske träffa Hejke i helgen, fast det vet han inte om -än, jag lovar, jag ska berätta det för honom. Ja. Faktist! Ni behöver inte tro på mig! Jag vet att jag inte ljuger iaf! Haha xD

Lyssnar på Breaking Benjamin, mitt favoritband. Fast det var länge sen man lyssnade på dom nu, men det är härligt nu när man lyssnar på dom igen!

Ha det bra nu!


Lina


Kommentarer
Postat av: Anonym

lina skrev LOL?
har en naturkatastrof uppkommit???

2007-06-15 @ 23:25:25
Postat av: Lina

Ja, man kan ju undra^^

2007-06-16 @ 17:23:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0