20 juni -07

Halloj! (ja, jag har börjat säga så)
Jag gick upp 08.45 idag, för jag skulle tvätta. Nu kanske du reagerar som en viss bekant till mig och tänker "har hon inte föräldrar som gör sånt?", svaret på den frågan är självklart:
-Ja

Men nu är det så att min kära mor tycker att jag borde lära mig tvätta (har kunnat det ett tag, men sånt berättar man ju inte) till Sjövik, annars kommer jag tydligen drunkna i smutsiga kläder där. Vilket jag tvivlar på eftersom jag har med mig onödigt mycket kläder med mig.
Jag har förresten redan packat till Sjövik! Woho!
Men så konstigt är det inte eftersom jag ska till Dalarna redan imorn, torsdag, för vi ska fira midsommar med mormor och farmor på nån herrgård mellan Borlänge och Ludvika. Lite konstigt, ja.
Och jag ska tydligen få cash om jag har folkdräkt på mig på midsommarafton, kul. Man gör ju allt för pengar, såklart!

Jahopp, nu ska jag ner till tvättstugan igen så jag hinner klart innan ett, för då ska jag träffa Emma inne i stan. Ska köpa lite nödvändiga saker till Sjövik, som tandborste, tandkräm etc.
Hon har klippt sig! Emma då... Drastiskt! OjojOJ! Det ska tydligen vara askort! Det måste man ju bara se och ta bild på, det kommer säkert upp en  på min bilddagbok, dvs. http://lassesson.bilddagboken.se Kolla vettja! :)

Ha det gött, många kramar;

Lina

Kommentarer
Postat av: maria

Skulle gärna ha folkdräkt utan att få betalt...det är fett tufft (som tåget)

2007-06-25 @ 11:08:04
URL: http://bandybarnet.blogg.se
Postat av: Lina

Haha, ja, men du är lite konstig Maria xD
Usch nej, jag ville dö lite grann den dagen...

2007-07-10 @ 17:08:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0