Rubrik? Kan inte komma på nån


Inte riktigt säker på vad jag ska skriva, men vi får väl se var det slutar :P
Jag lyssnar på min och Kajsas låt "Nu kan du få mig så lätt" <3 med Håkan Hellström, den är sååå bra, tanka den...
Imorn ska jag upp jättetidigt, typ halv 8, usch... Jag ska vara i kyrkan halv 9... Vi måste träna till gospelmässan... Jaja... Det kommer bli kul.
Btw. missa inte Live den 23:e mars, jag ska vara konfrancier^^ kom och kolla på mig (och banden också kanske)...
-sen så kommer Isabella också, det kan man ju inte missa-
Pallar inte skriva mer nu. Jag återkomer :)

Lina

Kommentarer
Postat av: isabullan

glöm inte nämna att jag var där :D (a) ;)

2007-03-19 @ 14:54:51
URL: http://izab3lla.blogg.se
Postat av: Lina

Okej, jag kan ändra lite då ;)

2007-03-20 @ 16:49:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0