Höstlov

Kom just på att det var ett tag sen jag skrev, så jag tar och skriver några ord :)

Imorn ska jag till Flen. Jag får skjuts av en lajv-kille från Tumba. Han gick bygg på gymnasiet och han har långt skägg.
I bilen med mig kommer Josef Sjöblom och Hejkes bästis Linnea också få skjuts, ändrade planer:
Fluffs mamma Christina kör mig, Fluffs bror Andreas, Josef Sjöblom och en tjej vid namn Sofie till Flen.
Väl i Flen vet jag jag inte riktigt vad som kommer hända... Tills scouterna kommer. Då ska jag vara ute i skogen med Hejke, vi ska spela skadade scouter, medans de riktiga scouterna ska skydda hos??
Lajvkillen ska spela orch med någon annan läskig snubbe (de är dom som ska döda oss sen?).
Ojoj...
Sen sover vi iaf på Ansgarsgården, förhoppningsvis på sängar, eftersom vi är funkisar :)

Jag kommer hem på eftermiddagen på lördagen, då kommer jag sooova, och sen antagligen packa upp.
söndag är det gudstjänst i Rissne, sen åker jag till Tumba för lan?? Pff...
Jag kommer antagligen bara sitta i nån soffa med Julia, men det är trevligt det med :D

18.00 på måndag är det barnkörsledar-möte i Rissnekyrkan, dom verkar inte vilja förstå att jag bara vill vara hjälpledare... Menmen, det får fixa sig då.
Sen åker jag väl tillbaks till Tumba kanske, där lanet fortfarande pågår.

tisdag ska jag till Maria, vi ska kolla på Kenny Starfighter med hennes vänner. Jag har aldrig sett Kenny Starfighter. MEN DET SKA DET BLI ÄNDRING PÅ!!
Sen är det Trasdockorna :D
Där sover jag över :)

torsdag/fredag ska jag kanske SKA JAG till Karlstad.

Lina


Kommentarer
Postat av: Maria

ska du på tumbas lan?? du är förblindad av kärlek unga dam (ingen skulle göra nåt sånt annars)... jag tycker att du ska vara med mig efter mötet istället för att åka dit igen, för jag kommer tillbaka till civilisationen på söndag :D
Och glöm inte trasdockorna. dom är inbokade efter Kenny.

2007-10-25 @ 20:58:00
URL: http://bandybarnet.blogg.se
Postat av: Anonym

Mja, men jag ska inte stanna natt och dag...
Hehe, vi får se :)
TRASDOCKORNA :D
Jag visste inte att dom var inbokade säkert.

2007-10-25 @ 21:59:56
Postat av: Maria

nu är dom det

2007-10-28 @ 19:11:24
URL: http://bandybarnet.blogg.se
Postat av: Karro

Oj vad upptagen du är! hur känns det nya livet efter Kenny Starfighter förresten?

2007-11-01 @ 16:09:48
Postat av: Lina

Mitt liv är förändrat! ;)

2007-11-01 @ 16:11:29
URL: http://lassessons.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0