Barnvälsignelse + träning

Så... Nu har man kommit hem från Karlstad.
Jag hade kul där. Det var underbart att då träffa Jenny (kusin) och Johannes (mannen) igen! För att inte tala om världens gulligaste baptist-bebis: Emanuel!
Det var ju inte helt fel att träffa Jonas (kusin) , hans barn Saga och AlvaMattias (kusin) och Eva (ingift moster).
Barnvälsignelse-akten var mycket fin! Finare än många bröllop, och det säger endel.
Synd bara att jag inte kunde stanna längre i Karlstad. Men jag ska ju dit till Alla helgona så, och sen ska ju jag och Maria dit senare i höst/vinter :D
Mattias 42" HD-TV med Playstation 3 ägde! Och därmed hans ank-spel också!



Jag hade träning idag med nya tränaren. Två saker:
 -Tränaren verkar jättebra
-90 grader resulterade i spagetti-ben

(jag skulle cykla hem sen också. Wihu!)



Lina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0