Håkan Hellström

Du behöver inte säga,
att du hittat någon annan

För jag kan känna det,
varje gång vi är tillsammans

Hur kan du be mig,
be mig att förstå?

Sätt dig själv i min sits, hur kan du? Kan du leva så?
...

Akta dig för människor, för människor gör en illa om dom kan
Och var försiktig du har mitt liv i din hand
...

Allt det bästa till dig min vän, allt det bästa till dig
Och må kärlek gå din väg igen

Jag står utanför din dörr, bara för att säga
att jag aldrig, aldrig känt mig så ensam




Mitt hjärta är ditt att förstöra
Och jag skäms för att säga att du är kvar i mig
...

Livet innan dig kunde jag, utan och innan
Jag kunde haft det så för alltid
Men jag föll för dig,
och du förtjänade en nominering för rollen du spelade...


Det kommer alltid finnas en hand för dig nånstans
Du kan sluta dina ögon och aldrig känna dig ensam




Och kunde du älska mig,
om jag föll i... tusen bitar?



Lina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0