Helgen

Hejhej,
min helg:

Fredag:
Inget speciellt hände, jag åkte med föräldrarna till S:t Eriksplan och åt middag på en thai-resturang, någongång måste man faktist umgås med sina föräldrar.

Lördag
:
Här hände endel :) jag åkte till Centrumkyrkan i Farsta. Jag var i Farsta från 12.30 till ungefär 22.00.
Vi satt på gräset och pratade (AA var i kyrkan och vi fick tydligen inte vara där), gungade, gick hem till Jonas (jag hittar nu!! :D), fikade, gjorde psyko-frisyr på Josef och Sofia (Sjöviks etta). Jag fick därimot en mycket fin fläta :)
Vid fem gick vi tillbaks kyrkan. Jag och Kim gick på en sinnesrogudstjänst som AA hade där. Det var en upplevelse.
Sen köpte vi pizza, jag åt en Hawaii.
Vi förvirrade tjejen. Lite elakt med tankte på hur trött hon var, men ytterst roligt.
Efter middagen lekte vi norsk kurragömma, det var kul :D

Söndag:
Idag var jag i Rissne, mycket trevligt. Mycket folk på gudstjänsten. Elin och en annan Sofia gick med i församlingen. Anders från K-märkt var där :D
Det var trevligt att träffa Edvin också.
Hmm, vad ska jag göra resten av dagen då?
Ja, antagligen städa, plugga, vara ansvarsfull för SBUF:s räkning och plocka in tvätten.
Förhoppningsvis kommer jag hinna läsa lite ur Harry Potter också.


Nästa vecka:
Så vad kommer hända då?
*Kollar i min kalender*
Hmm, ingen spanska på måndag, juste! Skit. Måste fixa spanska-läxan också.
Jaja, f.ö. är det inget speciellt planerat, eller jo, på fredag är det första Fredax för säsongen, ojoj, får se om jag kan komma. Jag ska nämligen till Karlstad på söndag för min kusins sons barnvälsignelse.
Beroende på när vi åker så kan jag kanske se Håkan Hellström Grönan på lördag.

F.ö. ska jag och Maria rädda världen. Tydligen.


Lina

Kommentarer
Postat av: maria

klart att vi ska rädda världen...

2007-09-02 @ 19:34:33
URL: http://bandybarnet.blogg.se
Postat av: Karolin

får man fråga hur?

2007-09-03 @ 22:13:28
URL: http://www.grisrosa.blogg.se
Postat av: Lina

Ja, det får du.
Och jag tar mig den friheten att svara på frågan också:
Öh, jag vet inte. Tror att vi skulle åka till Linköping och Västerås.
:)

2007-09-03 @ 22:25:07
URL: http://lassessons.blogg.se
Postat av: maria

jo, typ så var tanken...

2007-09-04 @ 11:24:00
URL: http://bandybarnet.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0