OUK:s

Dom som har läst föregående blogginlägg vet vilka erfarenheter jag har med OUK:s.
De är inte bra. Erfarenheterna då. OUK:s kan vara helt okej. Om dom inte pratar med mig. Eller om dom är snälla och inte stöter på mig.

Idag när jag och Maria åkte tunnelbana hem till mig råkade vi ut för ett par OUK:s. Och en av dom petade på mig, han petade faktist på mig. Jag sa åt honom snällt att inte peta på mig, men han fortsatte, så efter två stycken bestämda "Lägg av!" så slutade han.
Usch!! Sen drog dom framåt i tåget, så vi slapp dom. Suck alltså...

Oj, förresten så stötte en OUK på mig tidigare i veckan. Varför stöter alla OUK:s på mig nu? På hösten?

Jag förstår verkligen inte.


Förresten så har min mp3 börjat glappa. Och det är faktist inte hörlurarna, sladden funkar fint, och dom funkar till andra musikspelare. Men vilka hörlurar man än använder till min mp3 så glappar det. Därav slutsatsen "det är min mp3 som är felet".
Jag ska gå till Teknikmagasinet imorn om jag hinner, för det råkar vara så att jag sparade kvittot, och det råkar faktist också vara så att jag har två års garanti på min mp3, och det har bara gått 1½ år.



Lina

Kommentarer
Postat av: Maria

För att...du ser så inbjudande ut?
För att...dom är knasiga?
För att...hösten är tunnelbane-flörtandets årstid?
För att...dom gillar folk som fräser åt dom?
Kort sagt: ingen aning.

2007-09-30 @ 22:24:25
URL: http://bandybarnet.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0