Tunnelbaneraggande

Gah! Jag blir så trött på sånt här! 
Förklaring: Igår på tunnelbanan-

(Okänd Utländsk Kille -OUK-):
-Hej

Jag:
-Öh, hej

OUK:
-Du är snygg
 
Jag:
-Öh... Va? Jag? Tycker du att jag är snygg? (Hörde inte riktigt vad han sa)

OUK:
-Ja

Jag:
Öh, jaha, okej.

OUK:
*mumlar något*

Jag:
-Va?

OUK:
-Vad heter du?

Jag:
-Jaha... Lina.

OUK:
*säger nåt jag inte riktigt uppfattar igen*

Jag:
-Ursäkta vad sa du?

OUK:
-Vill du fika med mig?

Jag:
-Nej, jag kan inte, jag måste hem och plugga nu.

OUK:
-Nej, jag menar, vill du fika med mig nångång, inte nu. Du kan ringa mig.

Jag:
-Asså, nej, jag tror inte det.

OUK:
-Jo men du kan få mitt nummer.

Jag:
-Men, eh, jag har en pojkvän *ljuger*, så jag skulle nog inte tro det.

OUK:
-Men du kan få mitt nummer iaf.

Jag:
-Öh, jaha. Men jag tror inte att jag kommer att använda det.

OUK:
-Varför inte?

Jag:
-För att jag har en pojkvän *fortsätter att ljuga*

OUK:
-Ja, men om det tar slut så kan du ringa mig.

Jag:
-Aah, fast jag tror inte att det kommer ta slut, jag gillar honom väldigt mycket (-äh, nu när jag har börjat ljuga kan jag ju lika gärna bre på lite-)

OUK:
-Ja, men om det tar slut.

Jag:
-Öh, ja, jag planerar ju inte det, men öh, ja...

OUK:
-Men om du inte vill så...

Jag:
-Nej

OUK:
-Okej.

Jag:
-Men, ja, okej... Hej då då...

OUK:
-Hej då



Pust och suck... Jag kan meddela att det här är INTE första gången nån inte har fattat vinken om att jag INTE kommer ringa eller gå ut med dom.




Lina


Kommentarer
Postat av: maria

stackars dig...
jobbiga människor finns det överallt.

2007-09-12 @ 21:17:42
URL: http://bandybarnet.blogg.se
Postat av: Hejke

Asch då. Du är för snygg helt enkelt =)
Avskyr när OUKs stöter på mig också...

2007-09-14 @ 17:24:21
Postat av: undrande

vad har det med saken att göra att pesonen är utländsk?

2008-02-13 @ 18:27:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0