6:e aug. -08

Tyskland var najs. Om det är någon som vill höra mer om kulturkrockar eller olika syn på lovsång är det bara att komma till mig och fråga personligen.

Idag (om cirkus 1 timma) åker jag till Örebro, vart jag också kommer fortsätta min resa mot Kumla.
Alltså Frizon.
Det kommer bli asnajs.
Liksom jag, Hejke och massor av bra musik och fina människor.

Hmm, på packlistan jag fick från gruppen jag åker med stod det nästan längst ner "paraply".
Mmm, vet ni vem som har mitt paraply?
-Nej juste... Det vet inte jag heller, eftersom en viss Tumbapojke tappade bort det på Hönö. Hrm...
Jag kommer bli blöt på Frizon :/ men det är okej. Tumbapojken kan värma mig.

Sedan efter Frizon är det chill. Jag ska kanske jobba en dag. Vilken fet lön jag kommer få i september ;)

Aaaah! Lyssnar på Lasse Lindh, En högerkrok och riktigt blod, så sjukt bra. Hade nästan glömt. Illa.



Lina

Kommentarer
Postat av: Maria

Hejkelementet :D

2008-08-10 @ 15:29:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0