05.27

Idag gick jag upp 05.27, det var mysigt. Men faktist, det var så tidigt att jag inte blev trött. Och här sitter jag i morgonrock och raggsockor och lyssnar på Lasse Lindh, väldigt mysigt.
Nu ska jag dock göra spanskläxan, mindre mysigt, men behövligt. Den ska in imorrn. Och ikväll måste jag läsa ut två böcker och prata kommunism/marxism/leninism med Kajsa, och kanske förbereda mitt G-föredrag om liberalism. Men det hoppas jag att jag gör i skolan innan jag sticker till Tumba.

Jaja, nog talat om skolan.
Barnkören går finemang, men gudstjänserna vi ska sjunga på blir omflyttade hela tiden :/
Som det ser ut nu kan nu komma till Rissnekyrkan 16 mars (Palmsöndagen), 27 april (Bönssöndagen), eller 1 juni (Terminsavslutning). Dock finns det risk för att vi får sjunga på påskgudstjänsten stället för Palmsöndagen, vilket är lite dåligt eftersom jag gissar på att många barn är bortresta då. Sen förstår jag inte riktigt hur vi skulle få plats på den gudstjänsten, dels pga utrymmet i kyrkan, och dels pga utrymmet i programmet.

Pingisen går sådär, känns lite som att jag inte orkar gå på träningarna. Men när jag väl kommer iväg så går det väl rätt bra iaf, det känns bra. Var nära att spöa Joel förra veckan :)

Nu längtar jag till nästa vecka. Halvdag tis, ons och tors. Ledig på fredagen, fast jag måste göra nåt sportigt då, funtar på att åka pulka om snö finns.


"Aldrig att jag låter dig glida genom mitt hjärta, för muren jag byggt runt det släpper inte ut nån..."



Lina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0