7 jan -08

Tjena mors!
Känns väldigt konstigt att skriva -08...
Jaja, hur som helst. Skolan har börjat. Nytt schema och allt sånt. Allt verkar lovande förutom Fysik A som alla naturare på Högland verkar hata.

Idag, nyss, formulerade jag och skrev ner mina nyårslöften. Känns bra att ha direkta mål för året.
Brukar skriva ner mina nyårslöften, jag har iaf gjort det de senaste 5 åren. Då kan man titta tillbaka på dem under året för att komma på att juste "det skulle jag ju hålla mig undan ifrån", "det där skulle jag ju göra", "det där skulle jag inte göra".
Också bra att ha dem nedskrivna till nästa nyår, då kan man utvärdera sig själv. Och ja; jag är faktist seriös.

För 2008 blev det 6 st nårslöften, endel relativt lätta och endel rätt svåra. Hoppas allt går vägen.



Lina

Kommentarer
Postat av: Maria

inget större fel på FyA...

2008-01-08 @ 14:32:08
URL: http://bandybarnet.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0