Efter Länk

Hmm, ja.
After Länk, what happened?
Det kan man ju undra...
Ojoj, kom bort mig, Spice Girls är på TV. Hrm.
Sååå, hm! Ja! Efter Länk!
Borde kanske tillägga att jag är väldigtväldigt trött just nu. Tröttis!

Humhum..
-Battlestar Galactica med Hejke, Eke och Ellen.
-Badelibad med massor med fina människor; ovanstående minus Eke + Julia, häng-Micke, bygg-Johan, Josef Sjöblom, Erika, Gotlands-Martin, Sofia Törneke och Julle (tvestjärt i nästan-pojken, som kallas för både Jalle och Julle?)... Usch, egentligen gillar jag inte att bada inomhus, men det var mysigt, ibland.
-Tjockiskväll med Linnea, Viktis, Hampus, Petris, Irma, Bea, Matte, emo-Fredrik och Philippa.
Tänk er: 3 godispåsar, 10 st 1½ liters läskflaskor och 2 chipspåsar. Ojoj. Jag var relativt förståndig och föråt mig inte. Bara lite. Dessutom kunde jag bara dricka en av läsksorterna, vilket var sådär. Jag gillar inte ens julmust så mycket.
Men det var trevligt ändå. Först såg vi på Ondskan, sen såg de andra på ½ Sällskapsresan och ½ Snowroller. Dock inte jag, då jag nästan avskyr de filmerna.
-Lava
Jag var på Lava och gjorde en egen kamera. Hann ta två bilder (exponeringstid: 30 min var), i svartvitt, det blev rätt häftigt. Om ni har lust att titta på dem så står de utställda på Lava nu.
-Kalas för Olle! Han fyllde 18 år. Jag gillar Olle, han är bra :)
Andra fina människor var också där, som SMU-Anton, Frida från Rönninge, Bea, Hejke, Filippa, Sara (Jonis-Sara: Sara), Snygg-Emil, mys-Markus, Ida (scout/Jiingi/Sjöviks-Ida). Tyvärr infann sig inte Matpojken där :/

Känns lite som om det här är ett ända lång inlägg med skryt om vilka fina människor jag känner.
Imorrn börjar skolan, suck... Vi får se hur det går.



Lina

Kommentarer
Postat av: maria

tjockiskväll låter som Maria och Karro ser på film, fast vi dricker saft, har något midre godis och är färre. Vi tittade också på Ondskan (som för övrigt ivrigt diskuterades på Länk...kommer du ihåg?)
Julle, det är väl människan jag alltid glömmer namnet på? eller...

2008-01-07 @ 10:31:56
URL: http://bandybarnet.blogg.se
Postat av: Lina

Nein, kommer inte ihåg diskussionen om Ondskan, men kommer ihåg att den var där. När infann den sig och vad diskuterades?
Japp, det är Julle ja :)

2008-01-07 @ 16:49:39
URL: http://lassessons.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0