Länk 0708

Ja, asså. Jag var då på ett nyårsläger, den 28 dec 07 till 1 jan 08.
Det var en ny, mycket trevlig, upplevelse.

Länk innehöll bl a:

-Lovsång i korridoren
-Lovsång i olika bo-rum
-Lovsång på andakt
-Myskväll
-Skogskväll
-Säkerhetskväll
-Matpojken/Snuttegull-Simon
-Kollektiv tandborstning (sluta bukta!)
-Nyårsfest-trerättersmiddag

Själva nyårsfesten innebar snygga klänningar och fina kavajer, för många, bl a för mig. Det skulle ni ha sett. Haha.
Jag blev Julia, och Petter i husbandet the Petters blev min bordsherre Romeo.
Snygg-Jonis ville kallas för Snygg-Hejke.
Det blev skålar, både för männen och för kvinnorna, och andra skålar samt tal. Och Party-Poppers.

Sammanfattning: Ett relativt bra läger, det kunde ha vart mycket bättre. Men också mycket sämre. Endel saker var över förväntan, och endel andra under.

F.ö. så är lampolja vidrigt.

Många kramar!
//


Lina

Kommentarer
Postat av: Maria

jag skulle kunna gå med på att kalla Snygg-Jonis för Snygg-Hejke.
+ att du inte borde ta med simon på samma nivå som andakter och kvällssamlingar. eller var han så viktig för dig? :D

2008-01-06 @ 14:55:14
URL: http://bandybarnet.blogg.se
Postat av: Lina

Varför det?
Jag hade inte träffat Simon på väldigtväldigt länge. Så han fick stå där.
Andakter och Simon är viktiga på olika sätt.

2008-01-06 @ 18:49:11
URL: http://lassessons.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0