Mi amiga - Maria

Haha, hittade en spanskläxa från i höstas.

Maria es un amiga muy bien.
A ella le gusta cantar; sola o en un coro.
Maria es cristiana como yo.
En su tiempo libre, a ella le encanta jugar al bandy, en el hielo. Ella juega en un equipo de chicos, sólo que ella es chica.
En su iglesia trabaja con algunos coros de niños, algunas días de semana, pero no gana dinero.
Maria me ancanta a mí.

Hihi, det ser mer ut handskrivet.
Ojoj, det ska föreställas att jag läser spanska 3...

Som jorden och månen vi dras till varann
Men håll mig så hårt som du kan

Ted är bra han :)


Lina

Kommentarer
Postat av: Maria

Ser fint ut, men som du kanske minns (från mitt trevliga Höglandsbesök) är inte översättning riktigt min grej, vissa ord kan jag inte.

2008-01-11 @ 17:02:19
URL: http://bandybarnet.blogg.se
Postat av: bella

teddan

2008-01-14 @ 12:47:29
Postat av: Thilde

Coolt! Jag fattar vad det står :D och jag läser bara steg två! :D

2008-01-16 @ 21:59:19
URL: http://edliht.blogspot.com
Postat av: Hejke

Haha, det där förstod ju jag :) Och betänkt att det var tvåochetthalvt år sedan jag läste det. Alltså spanska.

2008-02-01 @ 20:42:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0