2:a juni, -08

Hej och hå...
Jag är ledsen för tidigare lögn att jag skulle skriva oftare. Men jag har helt enkelt glömt bort att skriva, och kanske inte orkat heller pga allt skolarbete.

Jag ska försöka bättra mig. Jag lovar.

Jag är hur som helst jättetrött, tror att jag ska gå och lägga mig snart faktiskt. Uschusch.
Folk har tagit studenten och är vuxna och grejer.

Jag undrar om jag kommer få ett öl-fritt flak om två år, utan fjortis-dunk... Det blir nog svårt...


Nej. Jag är faktiskt sjukt trött nu. Jag pallar verkligen inte. Godnatt.



Lina 

Juste! Skriv till mig på Sjövik!!! (under perioden 23 juni - 5 juli)
Lina Larsson
Sjöviks folkhögskola
Folkärna
775 95 Krylbo

Kommentarer
Postat av: Fredrik

Vi startar ett eget alkoholfritt flak, du och jag!



Super blir det!



/Fredrik

2008-06-21 @ 18:22:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0