20 maj -08

Hej och hå. Tiden går fort.
Det nyaste på min himmel just nu är väl att Lina ska till Leipzig i sommar. Och det är ju mycket trevligt.
Speciellt då jag inte behöver betala något av det.

Just nu är det bara ett betyg som är klart, och det är mitt VG i kemi A, vilket jag är mycket nöjd med.
Jag har matte B-prov imorgon, och nationellt i nämde ämne nästa vecka. Det kommer nog gå fint. På båda.
Spanskprov på torsdag, det kommer gå bra om jag pluggar.

Jag vill ha mat.

Hm, nu i helgen ska jag på hajk med kyrkvännerna. Det kommer bli intressant. De ungdomarna (inkl. mig själv) är några av de mest stadsbarn jag känner. Haha, hur ska vi få upp vårt vindskydd?! :D
Äh, tur att vi har Hejkepojken.

Jag längtar till Frizon. Mest för att det är något jag inte gjort förut. Det är alltid roligt med nya upplevelser. På ett eller annat sätt.

Något annat jag längtar till är Sjövik, men det är av en annan anledning.
Skriv till mig!
(Ja, jag kommer skriva adressen i varje blogginlägg jag gör innan Sjövik)

Lina Larsson
Sjöviks folkhögskola
Folkärna
775 95 Krylbo

Jag borde inte (och ni borde inte heller) käka Pringles och Kit Kat, det är palmolja i. Och ni vet ju vad det betyder...
Regnskog har skövlats för att ge plats för oljepalms-plantager.
Humhum... Och ändå står det en Pringles burk framför mig :/

Nu är det finito. Jag ska... Vad var det jag skulle göra? Äh, jag kommer väl på det tids nog...



Lina

Kommentarer
Postat av: maria

Du får gärna ha din randiga hälft ifred, men uttrycket för den lämnar du! Mitt uttryck... Matte B är skoj!

2008-05-21 @ 12:37:08
URL: http://bandybarnet.blogg.se
Postat av: Lina

Pff. Dröm och glöm, vi kom på det tillsammans, även fast du använder det mest.

Hmm, matte B är bättre än matte A.

2008-05-22 @ 15:15:29
URL: http://lassessons.blogg.se
Postat av: Hampus

Det är palmolja i Willys Crunchy Müsli Yoghurt & Jordgubb.

Never again!!!

2008-05-26 @ 21:59:30
Postat av: Hampus

HÄRDAD palmolja!

2008-05-29 @ 20:12:55
Postat av: Lina

Ojoj :O

2008-06-02 @ 17:13:20
URL: http://lassessons.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0