22:a maj, -08

Ännu en dag har paserat...
Och här sitter jag och lyssnar på Cylt.

Jag har tänkt att jag ska bli en sådan där som bloggar ofta.
Visst, inte varje dag. Men var tredje kanske?

Hoppas det är någon som finner det trevligt att läsa iaf...

Juste jag sa ju att jag skulle skriva adressen till mig till Sjövik i varje blogginlägg tills det har börjat :D

Lina Larsson
Sjöviks folkhögskola
Folkärna
775 95 Krylbo

Skriiiiiiiv!!! =)

Mmm, nu lyssnar jag igenom en gammal skiva som vi spelade in med Bilda. Det var trevligt.

Dagens ord: Asfalt
Asfalt används ofta som en förkortning av asfaltbetong, som lagts ut till vägbeläggningslager och består av bindemedlet bitumen (förr stenkolstjära) och krossat stenmaterial. Innan det färdigblandade materialet lagts ut på väg, kallas det asfaltmassa.

(Jag tänkte börja allmänbilda er, och så asfalterar dom utanför mitt hus)



Lina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0