Up and going!

Nu är jag lite pepp igen!
Dock är inte allt perfa än.
Jag hade tänkt att behandla ett ämne idag i denna blogg som ligger mig väldigt kallt om hjärtat (om man kan säga så):
Facebook.
-
och varför jag ogillar fenomenet.
Meeeen... Det visade sig att jag inte har så mycket tid. Så det får vi ta en annan gång. Har lite andra idéer om vad jag vill blogga om. Så se upp! :D

På lovet hann jag med:
-Vara utklädd till Julia Carlbäcker i fullständig blåsorkester-uniform
-Vara tjejig med Kajsa, Emma och Stancy
-LANA!!! :O
-Vara med på 24/7-bönen
-Håkan Hellström (som blev bättre än vad jag trodde i förra inlägget)
-Höstpromenad med varm choklad
-Karlstad

Imorgon ska jag jogga. Och vara på Bromma gymnasium. Och spela TV-spel.
Kram


Lina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0