7:e okt. -08

Studieundanflykter ftw!

Jag är hungrig. Bra. Då vet alla, då är det avklarat.

Shiiit. Jag är på så sjukt flum-humör. Ni anar inte vad mina vänner har fått stå ut med idag.
Galna tillrop bl.a.

Idag sprang jag 2.4 km på 15 minuter. Innan sommarlovet ska jag få ner tiden till 8 minuter. Måste ju träna inför mönstringen ;)

Blir helt stress av musiken jag lyssnar på också. Lite jobbigt, jag har vart sjukt pepp nästan hela dagen, medan alla andra har vart mer "misääääääär!", pga av mer eller mindre (mindre i de flesta fall) lyckade fysikprov och idrotten som inledda denna ljuva morgon i Smedslätten. Min tröja är smutsig. Idag är det Desperate Housewives. Hej och hå.

Idag känns det bra.

Nu åt jag. Så nu känns det ännu bättre.
Dags för spanskläxa nu I think. Goodgood.



Lina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0