"Fyll min tid med någonting"

Är det där du, eller är det någon som liknar dig någonstans?
Istället för ljud är du stilla tyst och inte alls här och nu.
Ge mig en minut.
Jag saknar fukten.
Har allt runnit ut?
Är det där du?
Med handen på min axel.
Snälla säg någonting nu

Och när vi ser oss omkring, är det genom dina rättfärdiga blå...
Jag granskar till och med mig själv, genom dina ögon
och jag hatar det så...


Idag tänkte jag lite... Vad ska jag skriva på min blogg, nu när jag faktiskt skriver ganska ofta?
Jag tänkte helt vilt för nån sekund, tänk om alla hade en blogg. Där alla deras tankar hamnade. Verkligen alla.
Vad underbart. Vad hemskt.
Men mest jobbigt.

Jag har alltid haft svårt att veta var gränser går, när det gäller hur personligt man ska skriva på sin blogg.
Jag har nog alltid haft svårt att veta var gränsen går var som helst.

Jag fryser om mina händer. Jag har ont i min mage och jag är trött.
Dock sitter jag ändå här. Av en orsak jag knappt vill erkänna för mig själv.

Jag tror att jag har börjat gilla Coldplay.



Lina

Kommentarer
Postat av: maria

Dom är iaf. bättre än Kent :D

2008-10-03 @ 12:49:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0