17 april, -09

Hej och hå. Detta var en trevligt dag.
Hade två lektioner, som sagt. Svenska B och samhälle A. Mycket trevligt.
Sen var det samling också, jag missade iof typ hälften eftersom jag kom lite sent och för att jag var tvungen att ta ett samtal i slutet, jaja, den verkade vara bra :D

Sen åkte man hem, chillade lite, åt lite chokladkaka och drack hallonsaft (mmm, jag sa ju att ja skulle göra det).
Vid halv fyra sprang man ner till pendeln för att träffa Jonny vid Södra.
Den lurken överraskade mig vid spärrarna! :O

Vi drog till Salza och köpte en "Fire Breathing Torch" som det så fint står på kvittot, till mig.
Väldigt mysig affär. Var nästan som att vara hemma hos någon :) hos Anki, som var där och sålde den till mig kanske.
Men hon bodde en våning ovanför, enligt Jonny. Haha, det var trevligt.
Sen drog vi till Tanto för att poia lite.
Lärde mig, typ, lite fina saker.

Äh, vi får se. Ska dra till Tanto imorgon också för att träna mer.

Det var lite roligt i Tanto idag... Jag är alltid så rädd för att skada folk när jag poiar, så jag backar omedveten bort från dem. Men idag var det bara Jonny som såg mig poia. Men jag backade fortfarande. Vilket fick honom att utbrista:
"Men... Nu har du kommit ännu längre ifrån oss!"  // "Du glider längre och längre ifrån oss!"
Haha, det var kul. Jonny har lite personlighetsklyvningar.

Efter Tanto var det snabb middag hemma (tomatsoppa med pasta och köttbullar, mums) och sen vidare till gospeln i Rissne. Det var najs. Länge sen det var gospel i Rissne för mig.

"Det finns inget slut, det bara är"
Om en låt vi körde :)

Sen var det liiiite poiträning utanför kyrkan medan vi väntade på Arvids föräldrar.

Fick en inbjudan till en studentskiva/middag. Mys. Hoppas jag har råd att gå.

Nu är det sova? Vi får se.
Show me what it's like... To dream in black and white.


Lina

Kommentarer
Postat av: Olle

Lite halvt mitt fel att du kom försent till samlingen:/

2009-04-18 @ 01:49:17
URL: http://therewillbeblood.blogg.se/
Postat av: Lina

2009-04-18 @ 09:43:55
Postat av: Lina

Va? Nej. Det var jag som höll på med mitt skåp.

2009-04-18 @ 09:44:20
Postat av: Olle

Åh, okej. Men tack ändå för ditt "stöd" (känns konstigt att säga så) :)

2009-04-18 @ 11:32:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0