Galet

Aah. Jag uppdaterar för andra gången idag!
Vem hinner läsa skiten? Äsch. Jaja...

"Jag kastar sten mot solen, för jag hatar den."

Hänger ensam hemma ikväll, vill köra ett Scrubs-maraton. Men människor att titta med och Scrubs-avsnitt att titta på avsaknas.

"Jag känner pojken här i fönstret mitt emot, han samlar drömmar i fickan."

Jag har börjat uppskatta sms. Ett mycket trevligt sätt att lära känna folk.
Innan man liksom har hunnit jättelångt i en relation :)

"Den här stunden är i resten av mitt liv.
Och jag behöver en smäll på käften för att komma i rätt balans."

Nu är det mörkt i mitt rum.


Lina

Kommentarer
Postat av: Olle (alltså S2 Olle inte nån annan...)

Jag läser den här "skiten" :)

2009-04-12 @ 19:51:17
Postat av: Lina

Åh. Bra :)

2009-04-13 @ 00:51:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0