Lina = duktig?

Åh, hon (jag) bloggar andra dagen i rad :O
Jag har faktiskt blivit riktigt pepp på att blogga, det går lite i vågor sådär.
Datorn är min tillflykt. Jag orkar inte med allt skrik. Jag orkar inte med den vardag  jag är uppfostrad i.
Men jag har iaf fått en klar uppfattning om hur jag inte vill att mina ännu-inte-existerande barn ska växa upp.

Jaja. Was was du hast ist ein offenes Ende.

Har varit lite duktig och försökt strukturera upp min dag.
Saker att göra idag:
1. Kyrkan
2. Spinning
3. Duscha
4. Göra golvet i badrummet rent
5. Putsa fönster
6. Bränna kopior på mina bilder på datorn
7. Städa mitt rum
8. Fixa med min Kuba-bilddagbok

Jag är glad om jag hinner med t.o.m. punkt nr. 5 :)
Oj, haha. Ser lite ut som om jag faktiskt är duktig om man tittar på listan.
Ska försöka att återge hur mycket jag faktiskt gjorde av detta.

Woho! Första riktiga inlägget efter Kuba. Det tog bara 3 månader :D
F.ö. lyckas jag rätt så bra med att inte göra av med några pengar under min typ köpfria period på 1 ½ månad.
Jag har klarat av 2 av 6 veckor. Känns dock som en evighet.

Ha det fin hörni.



Lina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0