Min förlorade kärlek...

(misär, precis när jag blev klar med inlägget blev datorn skum och raderade allt, eller nåt, jag vet inte... Jaja...)

Jag har bloggat ganska friskt underlovet, ska försöka att nästan upprätthålla det nu sen efter...
Man kanske skulle satsa på korta kärnfulla inlägg med bra kontinuitet. Hmm, vi får se...

Jag tittade just på min last.fm (bra grej alltså, ni som inte använder det -fixa det, ni som redan gör det: Lägg till mig :) jag är Lassesson), och jag upptäckte till min förvåning och förfäran när jag tittade på mina mest spelade att de svenska trubadurerna helt har tagit över :O
Lasse Lindh!
Håkan Hellström!
Lars Winnerbäck!
Kent!


(Blindside och Oh Laura räknas inte).

Vad hände med Breaking Benjamin? System of a down? Bring me the Horizon?
Vad hände med rocken? Vad hände med den alternativa (som ni skulle kalla emo) musiken?
....Ersatt av svenska pojkar som är djupa och låtsas som att de vet nånting om livet och får en massa svenska tonårsflickors hjärtan på fall...

INTE OKEJ.

Jag kan inte springa runt i skinnjacka och lyssna på Håkan.
Har bestämt mig för att ta tillbaka t.ex. Breaking Ben. i mitt musikliv. De är galet bra!
Sitter och lyssnar på dem nu.

"You take the breath right out of me; you left a hole where my heart should be.

Jag åt två tallrikar med jordgubbs-yogurt med flingor samt gravad lax till frukost/lunch (inte brunch! :O)
Konstigt.


Lina

Kommentarer
Postat av: Putte

Beware of Cold Carrot to come. Då är det du kommer lyssna på hela dagarna. That's a fact. :)

2009-04-16 @ 12:36:32
URL: http://synkop.blogspot.com
Postat av: Lina

What? :D

2009-04-16 @ 22:26:58
Postat av: Anders

Börja lyssna på Breaking Benjamin igen för tusan! Kent och de där banden är grymma, men det finns så mycket mer!

2009-04-18 @ 12:18:26
Postat av: Lina

Jo, har gjort det väldigt mycket. Lyssnar iof på Kent nu. Men det var sjukt länge sen jag gjorde det faktiskt. Men Breaking Benjamin ligger på topp denna vecka iaf :)

2009-04-18 @ 18:10:00
Postat av: Fotofix

Hoppas du får en härlig helg :)

kolla gärna in min fotoblogg.

2009-04-18 @ 18:13:59
URL: http://fotofix.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0