Uppföljning

Hej och hå.
Jag förstår att alla har väntat med spänning och undrar hur bra jag gjorde ifrån mig i förrgår.
Det fetstilade gjorde jag. Det kursiva började jag med.

1. Kyrkan
2. Spinning
3. Duscha
4. Göra golvet i badrummet rent

5. Putsa fönster
6. Bränna kopior på mina bilder på datorn
7. Städa mitt rum
8. Fixa med min Kuba-bilddagbok

Jag måste bara lägga till att jag igår också skrev nästan hela min kemi-labbrapport om titrering enligt Mohr.
Lite stolt där. Första dagen på lovet. OCH! Jag tyckte nästan att det var roligt. Jag gör enorma framsteg här :D

Idag ska jag försöka damma och dammsuga i mitt rum, och skriva klart labbrapporten.
Och fortsätta att repetera mitt engelska-tal som jag har försökt göra varje kväll :)

Vi får se om den tilltänkta fikan bli av idag. Jaja...

du har så lätt att stampa sönder
när du väl fått in en fot



Lina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0