Kuuuuba!

Till alla som tror att jag har slutat blogga:
-Nej.
Men jag tar bloggandet väldigt seriöst och vill därför göra allt perfa. Jag är så sjukt överambitiös.

Menmen... Såhär är det. Jag skrev dagbok under hela min Kuba resa. Den är inte en liksom in-på-skinnet-personlig dagbok, därför tänker jag lägga upp den här på bloggen. Jag skrev ½ A4 per dag. Kommer lägga upp dem veckovis. Alltså: 7 dagar per inlägg. Typ. Enjoy. Eller slipp. Whatever you want.

Dagboksinläggen kommer läggas upp på följande sätt:

Varannan dag blir det en ny rubrik.
-Tre punkter
-Om hur jag
-Känner mig
Lite allmän text.
"Som ofta avslutas med ett citat av något slag."


Kramelikramar


Lina

Kommentarer
Postat av: maria

perfektionen gäller inte särstavningar? (sär stavningar)

2009-03-01 @ 16:44:44
Postat av: Lina

Vad har jag särskrivit?! :s

2009-03-24 @ 17:46:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0