Sjuk och sånt

Hej hopp.
Jag hostar. Snart ska jag till Dalarna. Hoppas att jag kommer hem på lördag. Vi får se.
Jag är hungrig. Snart är det blodpudding och bacon. Väldigt ovegetariskt.

Ingenting händer typ. Så om nån vill träffa mig är det de två påföljande veckorna som ni ska passa på :)
Sen drar jag till Berlin! Sen efter några dagar efter jag har kommit hem blir det Frankrike! Tagga Bordeaux!
Detta är naaajs.

Måste spara lite pengar känner jag :')
Jag sitter och lyssnar på Moto Boy. Det var länge sen. Det är mysigt.
Det är jättedammigt på mitt skrivbord.
Jag vill titta på Scrubs. Men nu ska det vara mat! Var är maten?

Kranar ska inte dras åt för hårt. För då går dom sönder.
Man ska inte vara rädd för att hela livet springer förbi en. För då går det sönder.

Mitt gitarrspelade går framåt. Jag tar numera fusk-F istället för att bara hoppa över det :D
Finns det fusk-B? Det skulle jag behöva.

Det sprider sig en lukt av välbehag, alltså stekt blodpudding genom lägenheten. Man skulle kanske checka in köket så att pappa inte känner sig ensam. Man måste ändå ta lite ansvar nu när man är vuxen.
Eller vem försöker jag lura? :)

Menmen... Ha det fint allihopa!



Lina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0