Hemma igen...

Våra hjärtans förlorade slag,
alla drömmar som aldrig blev av.
Och dom lögner vi levde och stannade i,
och dom vi blev, och dom vi ville bli.
Alla tårar som ingen torkade bort,
och det underbara.
Så kort...
Dom som svek oss och dom vi svek tillbaks...
Våra hjärtans förlorade slag.

Du som bar mig igenom,
bär mig igen,
bär mig nu,
och bär mig ända hem.

Det är fint. Det är syntar. Det är månlandning. Det är skånska. Det är Jonathan Johansson.
Jag taggar till tusen för Peace & Love :)

Siesta var iof sjukt najs. Mycket bra uppvärmning.
Jag vill sova.
Måste packa upp. Städa. Plugga spanska. Plugga biologi. Kanske bäst att sätta igång :)


Lina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0