Mer hemma...

Kände att jag inte skrev så mycket informativt. Så jag tänkte utveckla lite kort om Siesta :)
Jag drog alltså till Skåne för lite musik och trevliga tältkompisar.

Det slutade med att jag åkte hem med en hand nya bekantskaper och en stor rosa planka.
Musiken var fin. Men egentligen åkte jag bara för att jag tyckte att det skulle vara trevligt med festival med Joel.
Det visade sig dock vara riktigt värt. Köpte Jonathan Johanssons skiva som jag håller på att lyssna sönder, tyvärr...
Men det är så bra, kan inte hindra mig själv...

Men min mp3 håller på att paja, så lite lättare kommer det bli.

Siesta var mycket skräpmat. Joel piercade sig. Johanna 1 fick harembyxor.
Jag kom till Centralen 23.55. Som tur var hade jag tiggt till mig skjuts hem. Så jag var hemma en halvtimma senare.
Marsch i säng var det. Somnade på en gång.

Matte D-provet dagen därpå gick sådär. Jag orkade inte rikigt plugga på bussen hem.
Men fick reda på finfina betyg i kemi B och eng. B samma dag, så det är okej.

Och ja... Det har visat sig att jag visst måste lämna in fysik B-boken som jag lämnade i Mölndal för att slippa släpa på den.
Ovärt. Vi ska ju fortsätta med kursen i två terminer... Men boken tillhörde tydligen en annan skola.

Jaja. Tillbaka till Siesta.

Sammanfattning:
Jonathan är bra. Mycket nytt bra folk. Mycket ny bra musik.


Lina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0