Peace & Love och annat

Alle Macht für Tengil, unseren Befreir!

Jag har ont i halsen och pratar konstigt. Det kom efter festivalen konstigt nog.

Okej. Lista. Dessa såg jag allt, lite eller ganska mycket, av:

(Bästa var de fetstilade :) Näst bäst kursiv)

A Camp,
Alice In Videoland,
Anna Ternheim,
Babyshambles,
Blindside,
Detektivbyrån,
Florence Valentin,
Henry Rollins (spoken word),
Håkan Hellström,
Jonathan Johansson,
Keane,
Laakso,
Lars Winnerbäck (x2),
Lasse Lindh (x2),
Lykke Li,
Mando Diao,
Miss Li,
Mötley Crüe,
Parken,
Slagsmålsklubben,
Sophie Zelmani,
The Sounds,
Thåström.

Det var fett värt! Trots att jag missade Thomas Di Leva och Opeth.
Blindside och SMK blev understukna eftersom det blev sjukt bra konserter då jag i första fallet har haft Blindside-abstinens i ett år och i andra fallet inte har hört SMK live, och det var sjukt över förväntan.

Festivalen var äcklig. Som väntat. Men vi fick sjukt bra grannar. Dom var som mig och Hampus, fast med större tält.
Peace & Love var jättemycket bättre musikmässigt än Siesta! Men Siesta! var mucket bättre utanför festivalområdet.
Under Siesta! var det inga långa avstånd och massor med nytt folk.
Jag har dock lyckats få en bra plats för tältet under båda festivalerna.

Hmm.. Det var nåt annat jag skulle sätta hit också.
Jaja, då får jag väl skriva en gång till :) nu ska jag titta på nån film eller nåt
Imorgon är det kalas. Hej hopp!


Kramkram
Lina


Kommentarer
Postat av: Anton

på torsdag om två veckor kommer Di Leva spela på stora torget i Borås. rätta till missen och kom och se honom då istället! ;)

2009-07-03 @ 00:07:39
Postat av: isabella

gillar du inte alice in videoland? :O

2009-07-03 @ 10:40:21
URL: http://izab3lla.blogg.se/
Postat av: Lina

Isabella:

Jo, dom var helt okej. Men inte näst bäst eller bäst :)



Anton: Haha, jag åker till Berlin då tror jag :)

2009-07-03 @ 13:58:38
URL: http://lassessons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0