Förklaring och visdomsord

Okej. Förtydligande (då flera har fått för sig att jag kommer skaffa Facebook):
Jag har inga planer på att skaffa Fejjan!
Det jag tänkte över var om jag skulle fortsätta tycka illa om det.
Vilket jag har kommit fram till att jag ska.



Suck, vilken kalabalik man kan skapa över lite Facebook.
Över till lite mysigare saker:
Citat! Tjoho!



Jag var ju som sagt i Västerås förra (förrförra beroende på hur man räknar) helgen, då hörde man lite fina saker...

"Kanske är det så att vi har det bättre än vi mår".
Tänk på det. Det är sannare än man kan tro.

Måste säga att nästa citat har jag nog med största sannolikhet fått fel, men innehållet är detsamma.
"Vi hinner med hur mycket som helst om vi inte skyndar när vi har bråttom".
Mmm...

Och nu till mitt lilla guldskatts-citat som jag hittade i Västerås, från ingen mindre än Tage Danielsson:
"En droppe droppad i livets älv har ingen kraft att flyta själv.
Det ställs ett krav på varenda droppe: Hjälp till att hålla de andra oppe!"



Jag drar till Jönköping imorgon. Kommer hem på söndag. Typ sent.
Hej hopp.


Lina

Kommentarer
Postat av: Putte

Lina, är din mobil paj fortfarande?



Vi har absolut sista träningen och avslutningen ikväll. Sen är det goodbye. Men du ska till Jönköping? Nu bli jag besviken.

2009-05-20 @ 10:39:38
Postat av: chrischrill

Bli ett Facebook-barn :)

2009-05-21 @ 14:17:07
URL: http://chrischrill.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0