Live n direct

Helt live från tåget mellan Nässjö och Jönköping sitter jag här nu.
Och bloggar. Yey. Jag gillar 1 klass. Mer av sånt :D
Gratis är gott.
Vilket är kaffe/(i mitt fall:) te, tidningar, och internet.

Jag har insett att jag verkligen kommer att sakna att sitta i styrelsen.
Därför ska jag jag göra det bästa jag kan för att ta vara påden tiden, vilket är ett år nu.

Sammanfattningsvis: Årsmötet var bra!
Att varken vi eller ombuden fick debattera i plenum var iof kanske inte den bästa lösningen.
Dock fattades (i nästan alla fall) kloka beslut och equmenia är finfint.
Jag fick göra pärlplattor, vilket jag inte har gjort på år och dagar.
Ska göra örhängen av Pac Man och spöket :)


Jag tänker inte bli ett Facebook-barn och min mobil är fortfarande stulen, men jag får förhoppningsvis tillbaka mitt nummer ikväll eller imorgon.

Någonstans mellan Norrköping och Södertälje sitter jag. På ett tåg.
Over and out.


Lina

Kommentarer
Postat av: Anton S

Klart årsmötet var bra, du fick ju träffa mig. vad blir inte bra då? ;P

Funderar på att fira nationaldagen med dig, är du upptagen eller funkar det?

2009-05-27 @ 00:35:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0