Proller i huvudet

Hej på er.
Jag har inte bloggat på länge; nej.
Jag ber hemskt mycket om ursäkt. Men jag trodde allvarligt inte att det var en stor grej för er.
Trodde mest att det var nåt som jag gjorde för mig själv, och då var det lätt att ta en paus.
En välbehövd paus, för att tänka fritt och inte bundet av blogg-världen.

Grubblat över livet och döden, men snubblar...
Som Ted så fint uttrycker det.
Tänka över mitt liv och min framtid, och min bloggs liv och framtid.

Min blogg kommer nog förändras lite, inte utseendemässigt (för jag är kass på HTML-tjafs och grafisk design etc.), men innehållsmässigt.
Jag kommer ha ett tydligt fokus, eller flera tydliga fokus.
Strukturerat och regelbundet.

Tänkte bara att nån där ute kanske ville veta att det faktiskt inte står still i mitt huvud.

Ta hand om er tills dess.
Kramar


Lina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0