Onsdagsbloggen drar igång på riktigt!

Hallå! Nu var det dags igen :) tror att det här kommer funka ganska bra.
Dagen har spenderats på universitetet där jag har skrivit in mig på nybörjartyska och köpt mig en tyska-bok.
Har även hittat vart jag ska imorgon för min första dag av miljövetenskap, tittat lite i bibblan och i Allhuset för ev. bok- och lägenhetsannonser. Mys. Jag gillar pappersannonser. De är fina. Kan inte riktigt förklara det.





Alltså, raskt vidare till veckans musiktips:
Jonathan Johansson – En hand i himlen

Kunde verkligen inte bara välja en låt av alla, så jag väljer att posta hela albumet :)
Min blogg, mina regler. Ha!




Veckans YouTube-klipp:




En klassiker, den var tvungen att vara på min blogg at some point.
Creds till Hejke, som säger att alla misstag i både engelskan och svenskan var genomtänkta.






Veckans citat:
I told you to be patient
I told you to be fine
I told you to be balanced
I told you to be kind
In the morning I'll be with you
But it will be a different "kind"

-Skinny Love, Bon Iver




Veckans foto:

...som den här veckan inte är ett foto.
Lite illa att jag redan tänjer på reglerna.

Menmen...
Det här alltså det jag tänker mig till tatuering, ungefär :)



Veckans tyska ord/mening:
Lieber Deutsch!

(...vilket är namnet på min tyska-bok)




Hmm, det här med att kunna tidsinställa ett blogginlägg, det vore något. Imorgon är det dags för första dagen av miljökunskap, därför drar också insparquen igång på riktigt, inte bara min onsdagblogg.

Edit: Jag sparade det bara som utkast.

Yours, Lina


Kommentarer
Postat av: Henric, seriös ungdomsledare

Men! Det var seriöst genomtänkta grejer...och om jag inte kommer ihåg fel så kom det runt 200 personer också?

2010-09-28 @ 00:25:50
Postat av: Lina

Det var sjukt många iaf :D

2010-09-28 @ 14:29:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0