Stress

Hej och hå. Sen jag sist skrev jag har vart sååå upptagen, förstår knappt hur upptagen jag är. Men så är det.
Vill bara säga några ord om att börja på universitetet... DET ÄR AWESOME.
Jag älskar att det finns så många som är engagerade. Att det finns så många föreningar. Att det finns så många naturare. Alltså seriöst, jag har inte riktigt förstått det innan, men jag älskar att umgås med människor som vet vad fosfor är. Eller liksom, ni fattar. Jag är verkligen inte van med det här, TROTS att jag har gått i en NV-klass.
Här är det fullt med naturare.

Insparquen är jätterolig, har redan börjat gissa mig på vilka av alla som läser miljö som kan funka som polare.
Sittningar... Spelcafé... Strutfotboll... Spex... Linjeansvariga... STABEN... <3

Iaf...





Veckans musiktips!
Snow Patrol – Just Say Yes

Fastnat lite på Snow Patrol. Förlåt. Vänta, jag tänkte på någon annan låt idag också...
Bah, den fanns inte på Spotify. Dumt. Breaking Benjamin - Without You.




Veckans YouTube-klipp!




Det har med Insparquen på universitetet att göra :)
Men det är på det här klippet jag har hängt de senaste dagarna, därför är det försvarbart att jag har ett musikklipp som veckans YouTube-klipp!




Veckans citat:
BÄR UT DOM!
-Naturvetare på SU, om dåliga spexare.
Beviljas
-Staben

Staben är alltid grönast.
Staben kan supa utan att ha roligt.
När staben vaknar är det morgon.
Staben skrattar inte, de hånler.
Staben är staben.
-Sånghäfte

Punsch, punsch, punsch, punsch, punsch, punsch,
alla sorters...

-Sånghäftet

Punschen kooommer, punschen kooommer!
Ljuuuuv och svaaal.
Glasen imma, röster stimma,
iiii vååår saaaal.
Skååål för glada miiinnen, skål för varje vååår.
Inga sorger fiiiinnas mer, när puuunsch vi fåååååååår.

-Sånghäftet





Veckans foto:

Grejen med veckans foto är egentligen att det ska vara ett foto som jag själv har tagit under veckan,
men jag har inte riktigt kommit igång med fotandet igen. Dessutom verkar infoga bild-grejen inte funka,
så det kommer infogas en bild sen :)




Veckans tyska ord/mening:
Ich mag dich.

...vilket är en av grejerna jag lärde mig idag på min första tyska-lektion.





Nu ska jag läsa Harry Potter. Mys.
Yours, Lina

Kommentarer
Postat av: Maria S

Punschen kommer har aldrig setts så illa stavad som den tydligen är i SUs sånghäften. Men, men...vad kan man annars tro. Sådant universitet, sådan sångboksstavning :D

2010-09-08 @ 22:03:29
Postat av: Lina

Det är faktiskt så att jag kan ha lagt till några vokaler här och där. Skyll inte på sånghäftet :)

2010-09-08 @ 22:34:02
Postat av: Piffi

Jag vill börja gasqua...!

2010-09-13 @ 21:44:37
Postat av: Lina

Piffi? :D

2010-09-13 @ 21:46:40
Postat av: Piffi

Piffi är ju ett självklart internetnamn för Daniel! eller hur? inte?

2010-09-14 @ 21:35:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0